Nowości w serwisie



25.07.2024
MARAZM W MIKROBIZNESIE

Indeks mikroprzedsiębiorczości InfoCredit liczony kwartalnie po 2Q2024 delikatnie wyszedł na plus, ale jest dużo niżej niż przed rokiem. Po dość obiecującym maju czerwiec znów sprowadził nas na ziemię.

czytaj dalej

25.06.2024
UKRAIŃSKI MIKROBIZNES W POLSCE

Ponad 24 tys. nowych aktywnych działalności gospodarczych w 2023 r. i 14,6 tys. od stycznia do maja 2024 r. Najchętniej rejestrowaną specjalnością jest działalność związana z oprogramowaniem. Ulubione miasta to Warszawa, Kraków i Wrocław. Tak wygląda ukraiński mikrobiznes w Polsce w ostatnich kilkunastu miesiącach – wynika z danych firmy analitycznej InfoCredit.

czytaj dalej

18.04.2024
ULGI DLA MIKROFIRM NA HORYZONCIE

W działalnościach gospodarczych bez zmian. I kwartał nie przyniósł żadnego przełomu mimo zapowiedzi pewnych ulg dla mikroprzedsiębiorców. To znaczy – nadal więcej działalności zamykaliśmy i zawieszaliśmy niż otwieraliśmy i wznawialiśmy. Dobrym sygnałem jest poprawa sytuacji w marcu. O tym, czy to było tylko jednorazowe lekkie odbicie czy może coś więcej dowiemy się w kolejnych miesiącach.

czytaj dalej

22.01.2024
MIKROBIZNES MÓWI: PAS

Stało się dokładnie to, czego oczekiwaliśmy. I nie jesteśmy z tego powodu dumni. W październiku pisaliśmy, że jeżeli polscy mikroprzedsiębiorcy będą zawieszać swoje biznesy w takim tempie, jak do września, to padnie rekord. I będzie bardzo mocno przebity. I padł.

czytaj dalej

18.10.2023
INDEKS DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZYCH INFOCREDIT

Wzrost liczby zawieszeń wpłynął na notowania indeksu działalności gospodarczych InfoCredit. Ten licząc kwartalnie po wrześniu 2023 znacząco spadł do -19 471 pkt wobec -9 124 pkt przed rokiem i -5 523 pkt po wrześniu 2021 r.

czytaj dalej

12.10.2023
INFOCREDIT SPONSOREM ALBUMU „URZECZE I WISŁA”

Już wkrótce na rynku ukaże się album „Urzecze i Wisła”, którego autorem jest Wiktor Strumiłło. InfoCredit jest mecenasem książki, podobnie jak filmu „Zaginione Urzecze”. Premiera albumu odbędzie się 18 października o godzinie 20.00, podczas wystawy zdjęć Wiktora Strumiłło w warszawskim Kinogramie w Fabryce Norblina. Serdecznie zapraszamy.

czytaj dalej

19.09.2023
INDEKS IC: (PO)WAKACYJNY ZJAZD

Ciąg dalszy niepokojących danych z polskich mikrofirm. Po delikatnym, sezonowym odbiciu na koniec I półrocza, lipiec i sierpień 2023 znów przyniosły znaczną przewagę zamykanych i zawieszanych działalności gospodarczych nad nowymi i wznawianymi. Indeks InfoCredit, który tę relację opisuje, jest znacznie niżej niż przed rokiem.

czytaj dalej

23.08.2023
TERMINY 2023 W CENACH TRANSFEROWYCH

W bazie InfoCredit dostępnych jest już ponad ❗182 tys. sprawozdań za 2022 rok ❗, tj. 52% liczby sprawozdań, które złożono za okres poprzedni. Każdego dnia nasza baza aktualizowana jest o tysiące nowych.

czytaj dalej

26.07.2023
INDEKS IC NIŻEJ NIŻ PRZED ROKIEM

II kwartał przyniósł nieznaczny wzrost aktywności w działalnościach gospodarczych w Polsce. Indeks InfoCredit, opisujący relację nowych i wznowionych mikrobiznesów do zamkniętych i zawieszonych, lekko wzrósł. Do optymizmu jednak daleko. Minione trzy miesiące były znacznie słabsze niż w latach 2019-2022. Indeks, licząc kwartalnie, był wówczas znacznie wyżej.

czytaj dalej

11.07.2023
ZAGINIONE URZECZE I WISŁA W LONDYNIE

Kiedy Kolumb docierał do Ameryki, 40-metrowe szkuty pływały już po Wiśle, która była wówczas głównym szlakiem handlowym w Polsce. Największą Polską rzeką spławiano drewno, zboże i inne towary. Wisła była gospodarczym krwiobiegiem Polski.

czytaj dalej

23.01.2014
Nowości IV Forum Cen Transferowych już wkrótce. Zapraszamy.

InfoCredit zaprasza na IV Krajowe Forum Cen Transferowych, które odbędzie się od 12 do 14 marca w Ogrodzieńcu k. Częstochowy.

Tym razem dyskusję zdominują zagadnienia związane z wartościami niematerialnymi i prawnymi (WNiP). To temat na czasie. W mediach o nim ostatnio dość głośno.

Więcej o wydarzeniu tutaj.

Zapraszamy!

IV Forum Cen Transferowych

czytaj dalej

23.07.2013
RESTRUKTURYZACJA DZIAŁALNOŚCI ORAZ CENTRALIZACJA FUNKCJI ZAKUPOWYCH W KONTEKŚCIE CEN TRANSFEROWYCH

RESTRUKTURYZACJA DZIAŁALNOŚCI ORAZ CENTRALIZACJA FUNKCJI ZAKUPOWYCH W KONTEKŚCIE CEN TRANSFEROWYCH

InfoCredit serdecznie zaprasza do udziału w konferencji tematycznej Stowarzyszenia Centrum Cen Transferowych, nad którym objęło patronat honorowy. Konferencja będzie poświęcona zagadnieniom restrukturyzacji działalności i centralizacji funkcji zakupowych z punktu widzenia regulacji dotyczących cen transferowych.
Propozycja merytoryczna oraz staranny dobór prelegentów konferencji zapowiadają gruntowną analizę tematu konferencji. Agenda do pobrania tutaj.

Termin: 25-26 września 2013 r.
Warszawa, Hotel Mercure, ul. Złota 48-54

Prelegenci konferencji:
Monika Laskowska - zastępca dyrektora w Departamencie Podatków Dochodowych w Ministerstwie Finansów
Melinda Brown - doradca w zakresie cen transferowych przy Centrum ds. Polityki i Administracji Podatkowej w Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju
dr Marcin Jamroży - adiunkt Szkoła Główna Handlowa, kierownik Podyplomowych Studiów Międzynarodowych Strategii Podatkowych
Anna Krzemińska - International Transfer Pricing Tax Manager, ABB
Iwona Georgijew - członek Forum Cen Transferowych Unii Europejskiej (EU Joint Transfer Pricing Forum)
Karen Chaczbabian - wiceprezes Stowarzyszenia Centrum Cen Transferowych
Szymon Owsianowski - doświadczony analityk biznesowy
Michał Janowicz – Key Account Manager ds. cen transferowych w firmie InfoCredit

Szczegóły i formularz rejestracyjny na: www.cct.org.pl

Przygotuj się na nową wprowadzenie nowej koncepcji w prawie podatkowym - restrukturyzacji działalności oraz konsekwencji restrukturyzacji!

Zapraszamy!




17.12.2012
III Forum Cen Transferowych - podsumowanie

ENERGA S.A.Puls BiznesuStowarzyszenie Centrum Cen Transferowych

Wycena wartości niematerialnych i prawnych w transakcjach powiązanych, możliwość zawarcia z Ministrem Finansów uprzedniego porozumienia cenowego (tzw. APA) i najnowsze orzecznictwo sądowe w zakresie cen transferowych to główne tematy dyskusji na III Forum Cen Transferowych, które obyło się w grudniu w Kazimierzu Dolnym. Udział w nim wzięli specjaliści z największych polskich grup kapitałowych i eksperci w każdej z tych dziedzin. Organizatorem konferencji była wywiadownia gospodarcza InfoCredit, dostarczająca narzędzi do benchmarkingu oraz usług analizy porównawczej w cenach transferowych.

Forum Cen Transferowych już na stałe weszło do kalendarza branży. Konferencja organizowana jest co pół roku, wspólnie ze sprawdzonymi partnerami. Głównym po raz kolejny była ENERGA. Po raz drugi patronat medialny nad konferencją objął „Puls Biznesu”. Na ostatniej edycji Forum do partnerów dołączyło Stowarzyszenie Centrum Cen Transferowych (CCT), które powstało pół roku wcześniej, na wiosennej konferencji w Kazimierzu Dolnym.

Na Forum podkreślano, że dla istotnych transakcji istnieje możliwość zawarcia z Ministrem Finansów uprzedniego porozumienia cenowego (tzw. APA). APA w najlepszy sposób zabezpiecza podatnika przed ewentualnymi konsekwencjami stosowania regulacji w zakresie cen transferowych oraz powoduje wzrost pewności prowadzonej działalności. Temat ten obszernie zaprezentował gość specjalny, Monika Laskowska, zastępca dyrektora w Departamencie Podatków Dochodowych Ministerstwa Finansów. Uczestnicy konferencji wzięli bardzo aktywny udział w tym warsztacie. Część z nich, która z APA już korzystała, i przeszła proces uprzedniego porozumienia cenowego, przedstawiała wady i zalety tego rozwiązania i dzieliła się doświadczeniami.

Coraz bardziej istotnym aspektem w cenach transferowych jest identyfikacja i wycena wartości niematerialnych i prawnych. Temat ten przedstawił Andrzej Podszywałow, ekspert w dziedzinie wyceny dóbr niematerialnych i prawa autorskiego. To temat na czasie. Od 2014 r. mają obowiązywać nowe wytyczne OECD, które będą miały istotny wpływ na wyceny transakcji, wiążących się z korzystaniem z lub transferem dóbr niematerialnych.

Najnowsze orzecznictwo sądowe w zakresie cen transferowych przedstawił dr Dariusz Strzelec, doradca podatkowy i adiunkt w Katedrze Materialnego Prawa Podatkowego. To była ważna prezentacja, bo pokazała uczestnikom, jak wiele spraw jest procedowanych w ostatnich czasach przed sądami.

Zasady przygotowania i oceny analizy benchmarkingowej oraz analityczne nowości w serwisie InfoCredit zaprezentował Michał Janowicz, Key Account Manager z grupy Transfer Pricing w InfoCredit. Narzędzia informatyczne z grupy Quick Analytics firmy InfoCredit i baza Amadeus, której firma jest współproducentem, powszechnie służą do analizy danych spółek porównywalnych.

III Forum było też okazją do przedstawienia półrocznego dorobku Stowarzyszenia Centrum Cen Transferowych. Tym czasie stowarzyszenie przedstawiło opinię do planowanych regulacji dotyczących cen transferowych (art. 9a oraz art. 11 ustawy o CIT). Uczestniczy także w konsultacjach prowadzonych przez OECD w zakresie opracowania nowych wytycznych dotyczących dóbr niematerialnych. Sylwia Rzymkowska, prezes CCT, zapowiedziała, że teraz głównym celem stowarzyszenia będzie działalność na rzecz racjonalizacji polskiego prawa. CCT ma przedstawić oczekiwania biznesu na rzecz doprecyzowania obowiązków dokumentacyjnych, podniesienia limitów i wydłużenia terminu składania dokumentacji dla transakcji powiązanych. Obecny 7-dniowy termin jest zbyt krótki.

IV Forum Cen Transferowych odbędzie się w maju lub czerwcu 2013 r. Zapraszamy.




05.11.2012
Konferencja "III KRAJOWE FORUM CEN TRANSFEROWYCH", którego partnerami są ENERGA S.A., Stowarzyszenie Centrum Cen Transferowych i Puls Biznesu.

ENERGA S.A.Puls BiznesuStowarzyszenie Centrum Cen Transferowych

Szanowni Państwo,

W dniach 3 – 5 grudnia 2012 roku w Kazimierzu Dolnym nad Wisłą odbędzie się III Krajowe Forum Cen Transferowych, którego partnerami są ENERGA S.A., Stowarzyszenie Centrum Cen Transferowych oraz Pulsu Biznesu.

Gościem specjalnym Forum będzie Pani Monika Laskowska, Zastępca Dyrektora, Departament Podatków Dochodowych, która przedstawi bieżące prace Ministerstwa Finansów w obszarze cen transferowych oraz tematykę APA.

W konferencji wezmą udział osoby zajmujące się na co dzień tematyką cen transferowych w największych polskich grupach kapitałowych, takich jak: Asseco, Energa, Dalkia, KGHM, PGE Polska Grupa Energetyczna, Saint Gobain, Tauron Polska Energa i inne.

Podczas jak zwykle gorących dyskusji poruszone zostaną zagadnienia związane z:
  • wyceną wartości niematerialnych i prawnych w transakcjach powiązanych,

  • najnowszym orzecznictwem sądowym w zakresie cen transferowych,

  • analizą benchmarkingową (porównywalność, metodologia, wyniki)

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:
Jerzy Wonka, Michał Janowicz, tel. 22 827 54 86




27.06.2012
Eksporterzy i importerzy

W 2010 roku blisko 10 000 polskich firm importowało towary z USA.
W tym samym okresie zaledwie niecałe 4 000 polskich podmiotów eksportowało do Stanów Zjednoczonych, z czego dla prawie 50% z nich wartość ich eksportu nie przekroczyła poziomu 1 miliona PLN.
Tymczasem w tym samym roku ponad 6 000 firm wyeksportowało swoje towary do Rosji (w stosunku do 1 500 firm importujących z tego kraju).

Równie ciekawie wygląda porównanie liczby firm eksportujących oraz importujących do/z Niemiec w ostatnich latach. Liczba firm importujących spadła z prawie 19 000 w 2008 roku do niecałych 14 000 w 2010 roku. Dla analogicznego okresu, liczba firm eksportujących spadła nieznacznie z poziomu około 9 500 do niecałych 9 000 podmiotów.

Co zrobić, aby poznać kraje, do których dana firma eksportuje lub z których importuje swoje towary oraz przybliżoną wartość tych transakcji?
Wystarczy bezpłatnie zarejestrować się w serwisie i dokonać zakupu raportów Quick Report PREMIUM.


W celu poznania pełnej oferty prosimy o kontakt z Działem Handlowym:




21.06.2012
II Krajowe Forum Cen Transferowych - Podsumowanie

ENERGA S.A.Puls Biznesu

Nie ma rzeczy oczywistych. Organy podatkowe i sądy nie zawsze interpretują rzeczywistość tak, jak byśmy tego oczekiwali. Dlatego w cenach transferowych zawsze należy dochować należytej staranności, by nie mieć sobie nic do zarzucenia. Wtedy współpraca z organami podatkowymi układa się bardzo dobrze i nie należy obawiać się kontroli. Nie oznacza to jednak, że zawsze trzeba tworzyć wielką dokumentację. Czasem wystarczy zdrowy rozsądek – to wnioski z II Forum Cen Transferowych.

Już po raz drugi specjaliści tworzący politykę cen transferowych w największych grupach działających w Polsce mieli okazję do wymiany doświadczeń i zdobycia nowej wiedzy. Od 30 maja do 1 czerwca w Kazimierzu Dolnym odbyło się II Krajowe Forum Cen Transferowych – konferencja zorganizowana przez InfoCredit, dostawcę narzędzi i usług benchmarkingu w cenach transferowych, oraz Energę. Patronem konferencji był „Puls Biznesu”.

Podczas konferencji swoimi doświadczeniami podzielili się eksperci – dr Dariusz Strzelec, adwokat, doradca podatkowy, partner w Kancelarii Brzezińska, Narolski, Mariański Adwokaci sp. p., Andrzej Podszywałow, ekspert w dziedzinie wyceny dóbr niematerialnych, Karen Chaczbabian, doradca podatkowy oraz Michał Janowicz, Key Account Manager z grupy Transfer Pricing firmy InfoCredit.

Dariusz Strzelec podkreślał, że nie zawsze to, co wydaje się oczywiste, jest oczywiste dla wszystkich. Dlatego ważna jest dokumentacja. Dariusz Strzelec podawał liczne przykłady różnych interpretacji podobnych spraw przez organy podatkowe i sądy w różnych miastach w Polsce. Podkreślał jednak, że coraz częściej zwycięża zdrowy rozsądek, a podatnik finalnie dochodzi swoich racji. Dzieje się tak dlatego, że firmy działające w Polsce coraz lepiej dokumentują ceny transferowe.

- Obserwujemy wzrastający ze strony grup kapitałowych popyt na narzędzia do benchmarkingu oraz usługi analizy porównawczej w cenach transferowych – potwierdził Jerzy Wonka, Dyrektor ds. Rozwoju firmy InfoCredit - Daje to firmom pewność argumentacji w dyskusji z organami podatkowymi.

Dariusz Strzelec zwrócił uwagę, że instytucja cen transferowych w Polsce to dziedzina dopiero rozwijająca się. Stąd tak wiele interpretacji jednej sprawy.
- Instytucja cen transferowych istnieje w Polsce dopiero od kilku lat, choć funkcjonowała już w okresie przedwojennym. Wszyscy jeszcze się uczymy – mówił Dariusz Strzelec.

Bardzo ważną kwestią jest wycena wartości niematerialnych i prawnych w transakcjach powiązanych. Tym tematem na konferencji zajął się Andrzej Podszywałow. Przedstawił też użyteczne narzędzia, które pomagają w wycenie.

Warsztaty z dokumentacji podatkowej, ze szczególnym uwzględnieniem oceny powiązań, poprowadził Karen Chaczbabian. Uczestnicy konferencji podkreślali w dyskusjach, że dokumentacja cen transferowych to podstawa.
- Jak tworzymy dokumentację? – pytał uczestników Karen Chaczbabian. I odpowiadał:
- Na bieżąco.
Zajął się konkretnymi przykładami zasadności tworzenia dokumentacji przy podniesieniu kapitału i aporcie. Specjaliści uczestniczący w Forum podkreślali, że warto dokumentować zawsze, nawet gdy są wątpliwości, czy w danym przypadku należy tworzyć dokumentację. Eksperci nie zawsze się z tym zgadzali i podawali konkretne przykłady. Szczególnie gorąca dyskusja toczyła się nad zasadnością tworzenia dokumentacji przy podwyższeniu kapitału i aportach.
Na zasadność tworzenia dokumentacji dla transakcji, która nie jest obciążona ryzykiem, zwrócił także szczególną uwagę Dariusz Strzelec.
- Bywa, że samo przygotowanie dokumentacji dla pewnych transakcji jest dużo droższe, niż ewentualne sankcje. Dlatego wcześniej warto to skalkulować i ocenić – podkreślał Dariusz Strzelec.

Michał Janowicz przedstawił badania firmy InfoCredit dotyczące porównywalności wyników i metodologii w analizach benchmarkingowych.
Na ostateczny wynik analizy wpływ mają nie tylko dane finansowych badanej grupy podmiotów porównywalnych, ale również zastosowane kryteria selekcji, metodologia liczenia wskaźnika rentowności i stosowane metody statystyczne oraz wprowadzane korekty – ocenił Michał Janowicz, prezentując uczestnikom wybrane przykłady analiz.

Dlatego przy sporządzaniu dokumentacji najważniejsza jest trzeźwa ocena sytuacji i zdrowy rozsądek. To główny wniosek z Forum w Kazimierzu.

Osobnym rozdziałem jest powołanie przez uczestników Forum Stowarzyszenia Centrum Cen Transferowych. Odsyłamy do Pulsu Biznesu, patrona medialnego Forum, i jego publikacji z dnia 04.06.2012 r.

Forum Cen Transferowych na stałe weszło do kalendarza branży.





23.05.2012
Konferencja "II KRAJOWE FORUM CEN TRANSFEROWYCH", którego partnerami są ENERGA S.A. oraz Pulsu Biznesu.

ENERGA S.A.Puls Biznesu

Szanowni Państwo,

W dniach 30 maja - 1 czerwca 2012 roku w Kazimierzu Dolnym nad Wisłą odbędzie się II Krajowe Forum Cen Transferowych, którego partnerami są ENERGA S.A. oraz Pulsu Biznesu.

W konferencji wezmą udział osoby zajmujące się na co dzień tematyką cen transferowych w największych polskich grupach kapitałowych, takich jak: Asseco, Energa, Dalkia, KGHM, PGE Polska Grupa Energetyczna, Saint Gobain, Tauron Polska Energa i inne.

W trakcie szkolenia poruszone zostaną zagadnienia związane z:

  • wyceną wartości niematerialnych i prawnych w transakcjach powiązanych,

  • dokumentacją podatkowa dla specyficznych transakcji niematerialnych,

  • najnowszym orzecznictwem sądowym w zakresie cen transferowych,

  • analizą benchmarkingową (porównywalność, metodologia, wyniki),

  • planowanymi zmianami prawodawstwa dotyczącego cen transferowych.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:
Jerzy Wonka, Michał Janowicz, tel. 22 827 54 86.




14.03.2012
Nowy raport - Quick SMS express

Szanowni Państwo,

Miło nam poinformować o nowości wprowadzonej w serwise InfoCredit online - raporcie Quick SMS express.

Raport Quick SMS express zawiera następujące informacje:

  • dane teleadresowe,
  • opis profilu działalności,
  • rating oraz szacowany poziom kredytu kupieckiego,
  • kadra zarządzająca i bezpośredni udziałowcy firmy,
  • dane o zatrudnieniu, audytorze,
  • dane finansowe i analiza finansowa dotycząca maksymalnie 3 ostatnich lat.

Dostęp do raportu możliwy jest za pośrednictwem usługi SMS Premium.
Koszt SMS to zaledwie 25 zł netto (30,75 zł brutto).

Pragniemy przypomnieć, iż w związku z wprowadzeniem do serwisu InfoCredit online nowego raportu, zmianie uległ Regulamin świadczenia usług. W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z naszym działem handlowym.

Z poważaniem,
Zespół InfoCredit




23.01.2012
Raporty o firmach zagranicznych online: już w Quick Report!

Szanowni Państwo,

Miło nam poinformować o kolejnej nowości wprowadzonej w serwisie InfoCredit Online – międzynarodowych raportach Quick International. Dane o podmiotach zagranicznych pochodzą od naszych lokalnych Partnerów i z oficjalnych rejestrów krajowych takich państw, jak:

  • Belgia
  • Niemcy
  • Dania
  • Norwegia
  • Finlandia
  • Szwajcaria
  • Francja
  • Szwecja
  • Hiszpania
  • USA
  • Holandia
  • Wielka Brytania
  • Irlandia
  • Włochy

Połączenie doświadczeń InfoCredit i naszych zagranicznych Partnerów zaowocowało powstaniem unikatowego na rynku polskim raportu Quick International o zagranicznych kontrahentach, pozwalającego na szybką ocenę wiarygodności partnera handlowego. Wszystkie raporty z powyższych krajów dostarczane są w wersji online – dzięki temu mają Państwo do nich bezpośredni dostęp poprzez swoje konto Quick Report (po pozytywnym przejściu procedury zakupu i płatności – przelewem, kartą kredytową lub specjalnymi Punktami Quick Report).

Wyszukiwarka raportów zagranicznych znajduje się w oddzielnej zakładce „International” po kliknięciu przycisku „Wyszukiwanie” (po wcześniejszym zalogowaniu się do serwisu InfoCredit online).

Ponadto, jeszcze w wersji „offline”, dostarczamy również raporty zagraniczne z m.in. takich krajów, jak:

  • Cypr
  • Łotwa
  • Estonia
  • Rosja
  • Litwa
  • Ukraina

Informujemy również, iż w wyniku wprowadzenia do serwisu InfoCredit Online raportów zagranicznych, zmianie uległ Regulamin świadczenia usług, który m.in. został poszerzony o zapisy dotyczące raportów zagranicznych Quick International.

Z poważaniem,
Zespół InfoCredit




02.12.2011
Najnowsza edycja analizy branżowej - już dostępna w Quick Report!

Szanowni Państwo!

Z radością przedstawiamy kolejną już edycję finansowych wskaźników sektorowych, tym razem opisującą stan polskiej gospodarki w roku 2010.

Zaprezentowane wskaźniki stanowią niezwykle uniwersalne i szybkie źródło informacji zarówno selektywnych (np. o otoczeniu konkurencyjnym), jak i syntetycznych (dotyczących przekroju gospodarki Polski). Każdy inwestor, analityk czy też inny uczestnik obrotu gospodarczego znajdzie tu poszukiwane przez siebie informacje.

Zapraszamy serdecznie do przetestowania naszego produktu!!!

Pozdrawiamy,

Zespół InfoCredit




24.05.2011
Nowość w Quick Report – eksportuj dane do plików MS Excel!

Szanowni Państwo!

Z przyjemnością informujemy, że w serwisie www.infocredit-online.pl pojawiła się nowa funkcjonalność.

Raporty Quick Report oferują od teraz możliwość pobrania ich w formie edytowalnego pliku programu MS Excel.

Wprowadzona funkcjonalność z pewnością ułatwi Państwu pracę z danymi oraz archiwizację zakupionych raportów. Quick Report stał się jeszcze lepszy!

Zapraszamy serdecznie do współpracy!




21.03.2011
Promocja 1+2 !!!

Szanowni Państwo!

InfoCredit wprowadza nową promocję dla swoich nowych i obecnych Klientów!

Od dzisiaj otrzymują Państwo jeszcze więcej! Do 31 maja 2011, przy zakupie każdego raportu Quick Report, trafi do Państwa 20 dodatkowych punktów do wykorzystania w portalu www.infocredit-online.pl. Przyznane punkty zachowują ważność przez 30 dni od daty zakupu raportu - więcej informacji w regulaminie promocji.

Punkty promocyjne pozwalają na pobranie dwóch dodatkowych Quick Report lub stworzenie raportu Quick Roll obejmującego do 40 przedsiębiorstw. Ocena kondycji finansowej i poszukiwanie potencjalnych kontrahentów jeszcze nigdy nie były tak łatwe i tanie – jeszcze taniej może być tylko przy zakupie abonamentu!!!

3 raporty w cenie jednego?! TAK, TO MOŻLIWE!

ZAPRASZAMY!!!




09.07.2010
Najnowsza edycja analizy branżowej - już dostępna w Quick Report!

Szanowni Państwo!

Do Państwa rąk trafia kolejna już edycja finansowych wskaźników sektorowych, tym razem opisująca stan polskiej gospodarki w roku 2009.

Zaprezentowane wskaźniki stanowią niezwykle uniwersalne i szybkie źródło informacji zarówno selektywnych (np. o otoczeniu konkurencyjnym), jak i syntetycznych (dotyczących przekroju gospodarki Polski). Każdy inwestor, analityk czy też inny uczestnik obrotu gospodarczego znajdzie tu poszukiwane przez siebie informacje.

Zapraszamy serdecznie do przetestowania naszego produktu!!!

Pozdrawiamy,

Zespół InfoCredit




30.06.2009
Rating InfoCredit – nowe narzędzie do oceny przedsiębiorstw! Wypróbuj już dziś!!!

Szanowni Państwo!

Cieszymy się, że możemy przedstawić jedno z najszybszych narzędzi, służących do porównań i oceny kondycji przedsiębiorstw. Jest nim syntetyczny rating wybranej firmy, przygotowany przez naszą Wywiadownię.

Podstawą ratingu InfoCredit są zarówno dane ilościowe ze sprawozdań finansowych, jak i dane jakościowe w postaci informacji o postępowaniach upadłościowych, fuzjach, przejęciach czy też innych zdarzeniach gospodarczych.

Wierzymy, że nasz rating ułatwi Państwu podejmowanie decyzji biznesowych w natłoku informacji, które w teorii powinny pomagać w naszych działaniach, a w praktyce jedynie je komplikują.

Życzymy przyjemnego użytkowania,

Zespół InfoCredit




26.06.2009
Chcesz wiedzieć, kto decyduje o przyszłości firmy? Możesz to sprawdzić w raporcie o udziałowcach – poznaj jego zawartość!

Witamy!

Często mówi się, że dobrze wiedzieć, kto „pociąga za sznurki”. Nic w tym dziwnego – w warunkach wolnego rynku to udziałowcy danej firmy decydują o jej losie.

Aby ułatwić Państwu identyfikację właścicieli, InfoCredit ponownie rozszerza zawartość raportu handlowego Quick Report. Przedstawiamy uatrakcyjnioną sekcję „Udziałowcy firmy”. Dzięki wprowadzeniu wykresu kołowego już pierwszy rzut oka pozwala na sprawdzenie proporcji udziałów w badanej firmie.

Zapraszamy gorąco!




09.06.2009
SPRAWDŹ SIĘ NA TLE KONKURENCJI!!! Analiza sektorowa - dostępna już teraz!

Szanowni Państwo!

Kryzys dotyka nas wszystkich, ale czy w takim samym stopniu? Na to pytanie odpowiada nasza analiza sektorowa polskiej gospodarki. Już od dzisiaj mogą Państwo sprawdzić warunki panujące w Państwa branży!

Zestaw 13 wskaźników finansowych, opracowany we współpracy z Komisją ds. Analizy Finansowej Rady naukowej Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, pozwoli Państwu szybkie rozeznanie się w obecnej, zmiennej sytuacji panującej na rynku.

Nie warto czekać dłużej! Być może dzięki nam uchronią Państwo swoje przedsiębiorstwo. Nie dajmy się kryzysowi!!!

Zapraszamy do przetestowania naszego produktu!!!




09.02.2009
Rozszerzona zawartość Quick Report – analiza wskaźnikowa przedsiębiorstwa!!!

Szanowni Państwo!

W odpowiedzi na zmieniające się warunki gospodarcze i płynące zewsząd sygnały o pogłębiającym się kryzysie, postanowiliśmy wzbogacić zawartość naszego Quick Report. Wprowadziliśmy do jego zawartości narzędzia, które pozwolą na uniknięcie wielu nieprzyjemnych niespodzianek działalności biznesowej.

W jego nowej, poszerzonej wersji otrzymają Państwo przekrojową analizę wskaźnikową badanego przedsiębiorstwa. Dzięki temu możliwa będzie jeszcze szybsza i dokładniejsza ocena kondycji firmy na podstawie naszego raportu.

Tylko dostęp do najaktualniejszych danych i ich prawidłowa interpretacja mogą zapewnić utrzymanie ryzyka działalności w ryzach. Co więcej, wszystko to otrzymują Państwo w dotychczasowej, niezmienionej cenie Quick Report!

Zapraszamy serdecznie!!!